Kuntoilu

Venyttely: 4/9 Sisäreidet

Venyttely: 4/9 Sisäreidet

Sisäreidet, lonkat Tällä venytyksellä annat kyytiä sekä sisäreisille että lonkille. Venytys on helppo tehdä missä vaan ja siinä pysyminen on vaivatonta. Istu maassa ja tuo molemmat kantap&aum
Lue Lisää »
Venyttely: 5/9 Selkärangankierto

Venyttely: 5/9 Selkärangankierto

pitkät selkälihakset, pakara, rintalihas Selkärangankierto on hyvä tehdä vaikka heti aamulla herättyään. Se saa selän vetreytymään ja lihaksissa veren sekä nesteet kiert&aum
Lue Lisää »

Venyttely: 6/9 Ojentajat

käden ojentajalihas Käden ojentajalihaksia voit venyttää missä vaan ja ne kaipaavatkin usein vetreytystä. Pidä venytettävä käsi rentona Nosta toinen käsi ylös ja kurota sormilla lapal
Lue Lisää »
Venyttely: 7/9 Kylkivenytys

Venyttely: 7/9 Kylkivenytys

7/9 Kylkivenytys kylkilihakset Tämä kylkivenytys on helppo tehdä missä vaan, vaikka bussia odottaessa tai ruokajonossa. Kylkivenytyksellä saat heräteltyä selkärangankierron tavoin koko kroppaa hyvin myö
Lue Lisää »
Venyttely: 9/9 Etureiden venytys

Venyttely: 9/9 Etureiden venytys

Etureisi Isoja reiden lihaksia voi venyttää monella tavalla, joko istuen tai seisten. Tätä istualtaan tehtävää venytystä voi halutessaan tehostaa toisen jalan avustuksella. Usean aktiiviliikkujan polvet ova
Lue Lisää »